Her er våre artikler om konverteringsoptimalisering. Vi vil forsøke å sette søkelys på en del elementer som er godt kjent – og noen som ikke er fullt så godt kjent. Vi vet hva vi holder på med, og har holdt på med konverteringsoptimalisering før det ble et uttrykk.
Konverteringsoptimalisering kan gjøre underverker for nettstedet ditt. Det kan lønne seg gjøre relativt små endringer for å øke konverteringsfrekvensen. Små endringer kan gi deg store resultater og vi skal se på noen av mulighetene som er helt vanlige grep når vi gjør en konverteringsoptimalisering av et nettsted. Disse grepene for å optimalisere er helt vanlige…
Det lønner seg å øke konverteringsfrekvensen på nettstedet ditt. Det er en kunst å konverterings-optimalisere et nettsted for mest mulig effekt, fordi det ligger mye forarbeid til grunn, ved å teste ulike versjoner av nettstedet ditt, før varige forandringer settes i spill. Konverteringsfrekvensen på nettstedet ditt er dirkete forbundet med antall salg/registreringer du får, og…
En økt konverteringsfrekvens viser seg direkte på bunnlinjen din. Vi ser på noen av de mest vanlige – og effektive – metodene for å konverteringsoptimalisere et nettsted. Det kan være skremmende å gjøre forandringer på en nettside som allerede får trafikk, men det vil lønne seg hvis du sliter med å konvertere trafikken du allerede…
Har du et velfungerende og populært nettsted, men sliter med å oppnå resultater? Eller ser du etter måter å maksimere inntjeningen på? Da kan konverteringsoptimalisering være det du er ute etter!
Hva er konverteringsoptimalisering? Et nettsted kan få aldri så mye trafikk, men det hjelper lite på inntjeningen hvis du har en lav konverteringsfrekvens. Faktisk, vil du se det direkte på bunnlinjen, at en liten endring i konverteringsfrekvensen (noen få prosent) kan bety tusenvis av kroner i potensiell inntjening – Uten å bruke penger på…
Konverteringsoptimalisering er kunsten å tilpasse nettstedet ditt, gjennom blant annet statistisk avgjørende testing, for best mulig konverteringsfrekvens. Må ikke forveksles med søkemotoroptimalisering, som er å få best mulig rangering i søkemotorer. Forskjellen er, at med konverteringsoptimalisering vil du imponere mennesker, i stedet for edderkopper. Metodene kan selvfølgelig kombineres med riktig tilnærming, slik at du optimaliserer…
Konverteringsoptimalisering kan gi deg det konkurransefortrinnet du trenger, for å løfte bedriften din til nye høyder. Hvis du har en del trafikk/brukere, men sliter med å få betalende kunder eller det er et betydelig avvik i antall brukere som blir kunder, vil konverteringsoptimalisering gjøre at du kan bruke de statistiske data du allerede har tilgjengelig.…
Konverteringsoptimalisering er å tilpasse nettstedet ditt, eller gjennom testing og statistikker, for få få en best mulig konverteringsfrekvens. Dette må ikke forveksles med søkeordoptimalisering (SEO), som er å optimalisere nettstedet for søkemotorer. Konverteringsoptimalisering handler om å imponere mennesker – ikke roboter. De kan kombineres med riktig tekstforfatter, og hvis du optimaliserer for søkeord, som har…