Internett har skapt en ny økonomi. Den eksplosive veksten og størrelsen alene har forandret hele vår måte å drive forretning på. Store online markedsplasser dominerer nå over markeder som før var forbeholdt de få.
Bedrifter som har eksistert i flere ti-år har måtte kaste inn håndkleet og meldt seg ut av kampen mot internett. De fleste bedrifter i dag har lagt om mye av virksomheten sin opp mot online brukere eller de har fokus på økt synlighet i digitale medier.
Det øker troverdigheten til bedriften din
En bedrift i dag er nødt til å ha en tilstedeværelse online, uavhengig av, om du selger produkter eller tjenester rettet mot internett eller ikke. Rett og slett fordi du risikerer å ikke bli tatt seriøst, hvis du forteller dine kunder at firmaet ditt ikke har en nettside. En godt fungerende nettside forteller at du er lett tilgjengelig og kan vise kundene dine hva du har å tilby på en grei og oversiktlig måte – Det er bra for omdømmet!
Hvis du vil ha suksess på nett, er det ikke nødvendig å operere som en konkurrent mot de helt store, internasjonale, gigantene. Mange små og mellom- store bedrifter lykkes med å bygge opp et lukrativt inntjeningsgrunnlag gjennom internett, og trenden viser at den digitale økonomien vil bli dominert av de mindre virksomhetene i tiden fremover.
Vær online og nå ut til kundene dine med nettside
For å gjennomføre et salg trenger du kunder i butikken. På internett, kan butikken din være et klikk unna potensielle kunder, og med riktig markedsføring kan du flere kunder enn du kunne drømme om i en fysisk butikk i en norsk gjennomsnittlig handlegate. Dette er spesielt relevant for de som har sin base utenfor de større byene i Norge.
Du skal ikke mange år tilbake, før det var helt vanlig at bedriftene brukte dager og uker på å levere produkter og tjenester, og oppdateringer ble formidlet gjennom telefon, brevpost og direkte fremmøte. Ting har forandret seg siden den tid. I dag kan du foreta forandringer på produkt-relatert innhold, bokstavelig talt, i løpet av timer, publisere det på nettsiden til bedriften og nå ut til hele verden.
Ta kontroll over verdikjeden
De nyeste teknologier gjør at du kan ta del i alle deler av verdikjeden til virksomheten online. Det inkluderer leverandører, fakturering, leveranser og utskipning, nyanskaffelser og kundeservice. Ved å bruke e-løsninger kan en bedrift kutte kostnader og øke lønnsomheten.
Uten en nettside går bedriften din glipp av mange muligheter og miste markedsandeler. Ta kontakt med oss i dag og få mere informasjon.